خانم ها دوست دارند موهای بلند ، زیبایی ، درخشان و مستقیم داشته باشند. به منظور دستیابی به این امر ، موارد مختلفی را امتحان می کنند و صاف کردن دائمی مو یکی از آنهاست. قبل از اینکه دائماً مو را صاف کنید ، بدانید معنی چیست-

 
صاف ماندن مو چیست؟
 
صاف کردن موهای دائمی موهای خود را با استفاده از روشهای شیمیایی به طور دائمی موهای شما را برطرف می کند تا موهای روان شما را بدون استفاده روزانه از استایلر به شما بخورد. اگرچه روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، 2 مرحله زیر برای این روند ضروری هستند:
 
آ. سالن ها ابتدا از یک محصول مبتنی بر سدیم روی موهای خود استفاده می کنند تا ساختار Kertain را شکسته و آن را کنترل کنند.
 
ب در مرحله دوم ، یک اکسیدان که به خنثی کردن عمل کراتین کمک می کند ، اضافه می شود تا الیاف موهای شما را به شکل دلخواه تنظیم کند.
 
 
هزینه صاف کردن دائمی مو چقدر است؟
معمولاً براساس سالن و مارک مورد نظر شما در حدود 4000 روپیه - 6000 روپیه هزینه دارد. در حالی که درمان لورئال ممکن است پرهزینه باشد ، اما آنها معمولاً طولانی تر می شوند.
 
انواع صاف کردن مو دائمی
صاف کردن دائمی مو بسته به تکنیک درگیر مجدداً به انواع مختلفی تقسیم می شود. آنها شما را به همان قفلهای ابریشمی مستقیم ، اما فقط به روش های مختلف!
 
درمان کراتین
صاف کردن ژاپنی (بازپرداخت حرارتی)
موهای شیمیایی صاف
اصلاح مجدد مو
درمان کراتین یا تکنیک صاف کردن برزیل
 
کراتین-درمان-یا-برزیلی-صاف کننده-تکنیکPinit
تصویر: iStock
 
در حالی که ما هیچ تصوری نداریم که چرا از آن به عنوان تکنیک برزیلی یاد می کنیم ، می توانیم به شما اطمینان دهیم که این روز یکی از پرطرفدارترین روش های صاف کردن مو است.
 
 
کراتین چیست؟
کراتین پروتئین طبیعی در موهای ما است. همچنین در دندانها و ناخن های ما وجود دارد. با نگه داشتن صاف و براق مو به موهای ما کمک می کند. با کاهش میزان پروتئین با رژیم نامناسب و سن ، میزان کراتین کاهش می یابد. در نتیجه ، موهای ما سرخ می شود ، درهم می خورد و خشک می شود. برای رسیدن به موهای براق باید پروتئین موجود در موهای خود را جایگزین کنیم. درمان مبتنی بر این روند "Blowout Brazilian" نامیده می شود.
 
این عمل اساساً یک پوشش کراتین را روی ساقه مو خود اضافه می کند که شما را با موهای صاف و ابریشمی رها می کند. از آنجا که اکثر تکنیک های صاف کردن مو به ویژه روشهای دائمی در دراز مدت به موهای شما آسیب می رسانند ، این روش بسیار ایمن تر است. کراتین باعث کاهش سرخ شدن می شود و موهای شما را صاف می کند. استفاده از موهای شیمیایی و حتی آسیب دیده نیز بسیار امن تر است. مدت زمان درمان حداکثر دو ساعت طول خواهد کشید.
 
این ماده از مواد شیمیایی قوی برای باز و بسته شدن کوتیکول مو در راستای صاف کردن آن استفاده نمی کند. کراتین یک ماده طبیعی است که 88٪ از موهای شما را تشکیل می دهد. پس از استفاده از محلول کراتین بر روی موها ، از یک آهن مسطح 450 درجه استفاده می شود تا فرمول را در تمام رشته های موی خود ببندید. این یک مانع رطوبت ایجاد می کند که باعث می شود در ضمن ترویج ظاهری براق ، فرسودگی و فر را ایجاد کند.
 
در حالی که اکثر مردم این را دائمی می نامند ، حقیقت این است که فقط حداکثر 6 ماه طول می کشد. مزیت این است که مو به جای اینکه فقط یک یا دو اینچ دیوانه شدن روی شما داشته باشد ، به تدریج به ساختار اصلی خود باز می گردد. این همچنین می تواند به طور مکرر و بدون هیچ گونه نگرانی و با صداقت انجام شود ، این یک روش درمانی است که در استفاده مکرر نتیجه بهتری می دهد! حداقل اکنون می دانیم که چرا بیشترین ارجحیت دیررس است.
 
مزایای درمان صاف کننده مو کراتین
این روش درمانی برای مو بی خطر است و پس از تحقیقات گسترده در دسترس است.
مو را فوق العاده نرم و ابریشمی می کند.
درست مانند تبلیغات تلویزیونی مو را براق می کند. موهای براق و قابل کنترل لایه ای از زیبایی را به زیبایی ظاهری شما می بخشد. بدون اینکه یک ساعت صاف کنید ، راحت تر حرکت در صبح آسان تر است.
برای انواع مو مناسب است.
ادعا می شود که این درمان عوارض جانبی ندارد.
مناسب برای آقایان و بانوان.
این ماده از نیاز به محصولات شیمیایی مو مانند اسپری و موس جلوگیری می کند. این جایگزین پروتئین کراتین روی مو است که نتایج بسیار خوبی می دهد.
این روش درمانی مراقبت بیشتری از آفتاب و آلودگی هوا را انجام می دهد و همچنین کوتیکول های مو آسیب دیده را ترمیم می کند. در هفته اول بعد از صاف کردن موهای کراتین ، موها به دلیل ایجاد بیش از حد کراتین روی موها ممکن است کمی کسل کننده به نظر برسند. اما نگران نباشید ، نتایج نهایی ، پس از اتمام درمان ، ارزش آن را دارند!
تعارف بیش از حد!
فقط یک کلمه احتیاط وجود دارد. به نظر می رسد بیشتر وقت خود را صرف آرایش و لباس می کنم چون لازم نیست هر روز موهایم را صاف کنم. تعارف اعتیاد آور است!
 
منفی از درمان صاف کننده مو کراتین
این یک روش درمانی گران است قبل از سرمایه گذاری در این درمان ، روی تمام گزینه های خود تحقیق کنید. برای من این هزینه مناسب است
زنان باردار نباید برای این روش درمانی مراجعه کنند. این محصول ممکن است برخی از گازهایی را منتشر کند که برای خانم های باردار مناسب نیست. از هرگونه درمان شیمیایی مو در دوران بارداری خودداری کنید زیرا ممکن است حاوی فرمالدئید باشد.
شما برای شستشو و نگهداری از شامپوها و تهویه کننده های بدون سدیم کلراید باید استفاده کنید
این روش است که هم از مواد شیمیایی و هم گرما استفاده می کند. بنابراین بله شما باید واقعاً قبل از ارتکاب به این موضوع کاملاً بحث کنید.
 
عمدتا در ژاپن به عنوان یک نرم کننده به علاوه یک روش تهویه مطبوع ، روش صاف کردن مو در ژاپن باعث تغییر دائمی در ساختار مو می شود. در این روش پیوند پروتئین سیستئین مو شل می شود و با صاف کردن سلول های مو تغییر شکل می یابد.
 
در این روش برای حدود 15 تا 20 دقیقه از مواد شیمیایی برای شکستن پیوند مو استفاده می شود. پس از این موها برای بازسازی پیوندها به یک نوع مستقیم در معرض گرمای شدید قرار می گیرند. سپس این دوباره با مواد شیمیایی برای قفل شدن در پیوندها و محافظت از مو درمان می شود.
 
کل روش صاف کردن مو ژاپنی شامل مراحل متعددی است که با توجه به طول و بافت موهای شما متفاوت است. عموماً یک روش طولانی و وقت گیر است که بسته به طول مو ، کمتر از شش تا هشت ساعت طول نمی کشد. این همش نیست؛ صاف کردن موهای ژاپن بعد از گذشت سه روز از انجام درمان ، یک ساعت دیگر برای انجام جلسه بعدی نیاز دارد. این صاف کردن حداقل 6 یا 7 ماه طول می کشد.
 
با این حال ، این تکنیک 100٪ نتیجه ندارد ، شما باید نوع موی مناسبی برای این کار داشته باشید. افرادی که از این نوع مو برخوردار هستند ، نتایج بسیار خوبی داشته اند و فقط نیاز به عمل لپ تاپ دارند ، اما به نظر نمی رسد که افرادی که واکنش بسیار متفاوتی نسبت به آن دارند. همچنین باید به خاطر داشته باشید که این روش روی موهایی که قبلاً تحت معالجه شیمیایی قرار گرفته اند انجام نمی شود. همچنین این کار می تواند به روش های مختلفی انجام شود ، به این معنی که مواد شیمیایی به کار رفته در آن متفاوت است و بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد کدام یک از افراد با آن صحبت کنید.
 
چیزهایی که باید قبل از صاف ماندن دائمی ژاپن در نظر بگیرید
صاف کردن موهای ژاپنی ، بدون شک گزینه زیبایی یک ظاهر طراحی شده برای یک ظاهر طراحی شده است ، اما شما باید قبل از انجام برخی فاکتورها را در نظر بگیرید.
 
هنگامی که موهای خود را به طور دائم صاف کردید ، نمی توانید ظاهرهای مختلف مانند مو را امتحان کنید زیرا این ممکن است باعث آسیب به موهای تازه درمان شده شما شود. از این رو ، اگر شما علاقه مند به تلاش برای ظاهرهای جدید هستید ، توصیه می شود در وهله اول از صاف کردن موهای ژاپنی خودداری کنید.
همچنین از صاف کردن خودداری کنید ، اگر موهای شما تحت درمان شدید شیمیایی مانند رنگ آمیزی و سفید شدن قرار گرفته است ، زیرا موهای شما مستعد آسیب های زیادی هستند. این احتمال وجود دارد که پوست سر شما تحریک شود و در نتیجه ریزش بی اندازه موها افزایش یابد. بنابراین ، در صورت شک و تردید ، یک رشته رشته انجام دهید تا ببینید که چگونه موهای شما نسبت به مواد شیمیایی واکنش نشان می دهد.
نوع موهای شما مهمترین عاملی است که باید قبل از صاف کردن موهای ژاپن در نظر گرفته شود. اگر موهای آفریقایی دارید ، بنابراین صاف کردن مو ژاپنی ، درمانی نیست که مورد توجه قرار گیرد ، زیرا مواد شیمیایی قوی برای چنین موهای لطیف می تواند ویران کننده باشد. همچنین این روش درمانی موها را برای مدت طولانی تر گرم می کند ، که می تواند آسیب زیادی به مو وارد کند. موهای آفریقایی را می توان با استفاده از روش درمانی آرامش بخش مو ، که به مراتب ملایم تر است ، انجام داد.
اما پس از انجام روند صاف کردن مو ژاپنی ، باید مطمئن شوید که موهای شما از آفتاب محافظت می شود و به طور مناسب مرطوب می شود. از این رو ، موهای تازه صاف شده خود را به طور مرتب با موهای تهویه عمیق درمان کنید. اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید ، باید حداقل یک یا دو ماه بعد از درمان منتظر بمانید.
برخی از کارشناسان ادعا می کنند که درمان موی ژاپنی صاف کننده مضر نیست. با این حال باید به خاطر داشته باشید که هر روشی که امکان تغییر ساختار طبیعی موهای شما را داشته باشد ، نمی تواند بی خطر باشد. آخرین و کمترین چیز نیست؛ اگر نمی خواهید تجربیات افتضاحی داشته باشید ، با استفاده از یک سبک مشهور و باتجربه ، موهای ژاپنی را انجام دهید.
صاف کردن شیمیایی
شیمیایی- StraighteningPinit
تصویر: iStock
 
این روش همچنین به عنوان تکنیک آرامش مو شناخته می شود. اکنون با استفاده از این تکنیک همه چیز در مورد شکستن اوراق قرضه و نه پیوندهای پروتئینی در مو است. وقتی تعداد مناسب اوراق قرضه شکسته شود ، موهای مجعد یا موج دار مستقیم می شوند. این اصل پشت آن است. این به هر حال ، نیاز دارد تا حرفه ای بسیار محتاط و در این زمینه با تجربه باشد.
 
شما باید آزمایش کنید تا ترکیب مناسبی را ببینید اگر بیش از حد بسیاری از پیوندها شکسته شود ، موهای شما چنگ می خورد و در عین حال اگر تعداد کافی خراب نشود ، موها صاف نمی شوند. بنابراین این روشی کاملاً مشکل است که باید انتخاب کنید.
 
صاف ماندن دائم یک روش بسیار گران است و به همین دلیل است که کمپانی ها برای این کار تعداد بسیاری از کیت های خانگی را پیدا کرده اند! بازار محصولات دائمی موهای صاف شده در خانه فقط به قدری گسترده است که فرصتی طلایی است. در حالی که این کیت ها نتایج بدی به همراه نمی آورند ، به خاطر داشته باشید که این یک روند بسیار دقیق زمان بندی شده است و اشتباهات می توانند بسیار خطرناک باشند. در یک سالن ، از مراقبت های سفارشی و باتجربه ای برخوردار خواهید شد که نمی توانید به خودتان بدهید. بنابراین قبل از تصمیم گیری به خوبی به آن فکر کنید.
 
چیزهایی که باید در نظر بگیرید
مرجع:ثانیکالا