روزگاری این موهای ضخیم ، موهای زائد و متوسط ​​را داشتم. من در مورد موهایی صحبت می کنم که هر روز باعث گریه کردن من می شود ، مویی که ساعت ها طول می کشد تا به سبک ، به طور خلاصه ، یک کابوس کامل باشد.

و پس از آن یک روز خوب ، تصمیم گرفتم برای رفتن به آرایش بروم و موهای براق و راحت مدیریتی را که همیشه می خواستم دریافت کردم. اما آنچه بعد از آن اتفاق افتاد ، رشته های چرمی ، خشک و آسیب دیده بود که از آنها متنفر بودم. موهایم به دشمن من تبدیل شد و من به سرعت فهمیدم که طبیعی رفتن با موها تنها راه زنده کردن دوباره موهایم است. در حالی که زمان و تلاش زیادی طول کشید و موهای سالم خود را دوباره برگشتم.
 
بنابراین ، اگر می خواهید موهای صاف باشید اما نمی خواهید قفل های خود را با مواد شیمیایی خشن از بین ببرید ، فقط این نکاتی را که دنبال کردم دنبال کنید و با آسانی موهای زرق و برق دار را پیدا کنید!
 
 
صاف-طبیعی -Pinit
cc دارای مجوز (BY SA) عکس فلیکر به اشتراک گذاشته شده توسط leyla.a
 
چگونه به طور طبیعی مو را صاف کنیم:
این روش ها تغییری معجزه آسا به شما نخواهند داد اما مطمئناً موهای شما را 100٪ نرمتر و سفت تر می کنند.
 
 
ماسک موز و پاپایا:
 
ماسک موز موز از Pinit سود می برد
چند موز بریزید و آنرا به همراه یک پاپایا خرد کنید. حالا یک قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کنید و آن را روی موهای خود بمالید. مخلوط را روی موهای خود نگه دارید تا کاملا خشک شود. پس از اتمام کار ، موهای خود را بشویید و سپس با حرکتی رو به پایین خشک کنید.
 
کرم نارگیل و ماسک لیمو:
ماسک موی نارگیل و لیمو Pinit
cc دارای مجوز (BY SA) عکس فلیکر به اشتراک گذاشته شده توسط leyla.a
 
این برای موهای من شگفتی می کند. کافی است مقداری کرم نارگیل را با آب لیمو شلاق بزنید و روی موهای خود بمالید. از یک شامپوی طبیعی استفاده کنید و موهای خود را کاملا پاک کنید تا مخلوط از بین برود. بعد از شستن ، موهای شما بسیار محکم تر به نظر می رسند.
 
 
آیرونز مستقیم گالور:
در اینجا چند نکته در مورد چگونگی صاف کردن مو در خانه با یک آهن مستقیم آورده شده است!
 
 
درمان صاف کننده مو در homePinit
cc دارای مجوز (BY) عکس فلیکر به اشتراک گذاشته شده توسط رابین Danehav
 
برای طول موهای خود آهن صاف بخرید و مطمئن شوید که از جنس سرامیک است - در غیر این صورت دستان شما را خواهد سوزاند. من عاشق سنگ سرامیکی تخت Chi Ultra Chi 1 اینچ هستم که موهایم را صاف می کند و صفحات نیز برای افزایش درخشش طراحی شده اند. یک برنده!
خودتان یک خشک کن خشک کن کنید. این به شما کمک می کند تا با فشردن کوتیکول ، برآمدگی را کاهش دهید. مورد علاقه من Conair Comfort Touch Tourmaline سرامیک یک ظاهر خشک کن ضربه ای است.
از یک کولر تغذیه کننده استفاده کنید که موهای شما را به طرز باورنکردنی نرم بگذارد. تهویه مطبوع شیر نارگیل Organix را پیشنهاد می کنم. اطمینان حاصل کنید که حداقل دو دقیقه آن را بگذارید.
همیشه از اسپری محافظ گرما قبل از خشک کردن ضربه و یا یک ظاهر طراحی شده با فلوریمن یا آهن بغل استفاده کنید که بیشتر رشته های شما را از قسمت اسپری کراتینولوژی گرما- Sunsilk محافظت می کند به راحتی در بازار موجود است.
قبل از اتو کردن صاف ، مقدار مقادیری از روغن نامرئی روغن آرایشگر Bumble و Bumble را در سر خود بمالید!
از قسمت پشت شروع کنید و موهای خود را برش دهید ، هرچه بخش های بیشتری درست کنید ، راحت تر می توانید آن را صاف کنید.
صفحات را بیش از حد گرم نکنید ، دمای آن را عاقلانه انتخاب کنید.
پس از اتمام کار ، از سرم استفاده کنید تا فریزها از بین بروند.
صاف کردن دائمی مو:
صاف کردن دائمی فرایندی دشوار و ظریف است که باید در خانه انجام شود. شخصی که به اندازه کافی مطمئن و مصمم باشد می تواند مدیریت کند.
 
صاف کردن دائمی شیمیایی عمل می کند ، این محصول پیوند بین مولکول های کراتین را می شکند
یک کیت خانه مناسب را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را به خوبی دنبال کنید
اگر هنوز بافت سرخ شده وجود داشته باشد ، یک ظاهر طراحی بیشتر لازم است
اگر از مواد شیمیایی دیگری روی موهای خود استفاده می کنید ، مانند رنگ مو ، بسیار مراقب باشید. تست رشته انجام دهید و در هنگام استفاده از مواد شیمیایی ایمن باشید
بنابراین ، در اینجا توصیه های برتر ما برای دستیابی به موهای صاف در خانه بود. به ما اطلاع دهید اگر می خواهید هر یک از این محصولات یا راه حل های درمانی را در جعبه نظرات ما در زیر وارد کنید.
مرجع:ثانیکالا