تقریباً همه ما در مورد مشکل یا مشکل دیگری مو نگران هستیم - ریزش مو ، نازک شدن مو و لکه های طاس. اما استرس زدن خیلی خوب نخواهد بود ، زیرا فقط به ریزش بیشتر مو منجر خواهد شد. شما ممکن است بسیاری از روشهای درمانی را که به شما توصیه می شود ریزش مو را امتحان کنید ، امتحان کرده باشید. اما در بیشتر موارد ، اکثر این افراد نتوانسته اند نتیجه وعده داده شده را تحویل دهند.

 
اگر از ریزش مو رنج می برید ، می توانید از گیاهان چینی که برای درمان مشکلات مو شناخته شده اند استفاده کنید. این گیاهان بر روی موهای شما به عنوان یک دارو فردی یا در ترکیب با سایر گیاهان و محلول ها کار می کنند. درمان ریزش مو گیاهی چینی قرن هاست که مورد استفاده قرار می گیرد. آنها فقط برای کمک به درمان ریزش مو عالی نیستند. در حقیقت ، گیاهان چینی نیز برای درمان تغییر رنگ موها و همچنین به بازگرداندن رنگدانه های طبیعی آن مورد استفاده قرار می گیرند.
 
 
داروهای گیاهی چینی برای ریزش مو که باید امتحان کنید:
1. Fo-ti: رایج ترین گیاه دارویی چینی fo-ti است. از سنین بالا برای کمک به رشد مو استفاده می شود. همچنین برای ترمیم رنگدانه طبیعی موها نیز استفاده می شود. این گیاه به عنوان he-shou-wu نیز شناخته می شود. برای بدن بسیار خوب است. Fo-ti همچنین به افزایش گردش خون کمک می کند.
 
2. قارچ Reishi: در بیشتر استانهای چین یافت می شود ، این یک درمان عالی برای فولیکولیت است. شرایطی است که جوش های خاکستری یا سفید مانند جوش مانند در اطراف فولیکول های مو یا ریشه ها ایجاد می شود. این منجر به ریزش مو و خارش می شود. این قارچ خاص برای درمان فولیکولیت استفاده می شود. همچنین بخشی از بسیاری از داروهای آلوپاتیک برای ریزش مو است.
 
 
[بخوانید: داروهای گیاهی برای شوره سر]
 
3. Nu Shen Zi: این گیاه در رشد مو کمک می کند. این به ویژه برای درمان لکه های طاس مفید است. به دفع سموم از بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. Nu-Shen-Zi خون را تصفیه می کند و گردش خون به پوست سر را افزایش می دهد. این باعث بهبود کیفیت پوست سر می شود و تضمین می کند که مشکلات شایع مانند پسوریازیس و درماتیت عود نمی کنند. این گیاه از نظر کلیوی و کبد نیز مقوی است.
 
4- وو وی زین: این گیاه به عنوان تقویت کننده زیبایی محبوب است. همچنین به عنوان یک تونیک مفید در تصفیه خون است. وو وی زین برای درمان طاسی شناخته شده است. به رشد مو کمک می کند و موهای نرم و ابریشمی به شما می دهد. شناخته شده است که حتی سخت ترین موارد طاسی را درمان می کند.
 
[بخوانید: داروهای گیاهی برای پوست]
 
5- موروس آلبوس: این گیاه بسیار پرطرفدار به ویژه در جلوگیری از ساییدگی مو مفید است.
 
این گیاهان چینی ، پس از تهیه ، می توانند به طور مرتب به عنوان داروی خانگی استفاده شوند. نکته خوب در مورد آنها این است که آنها حتی می توانند در باغ آشپزخانه شما یا به عنوان گیاهان آستانه پنجره پرورش داده شوند.
روش چینی مراقبت از مو هم علمی و هم منطقی است. چینی ها از اصول باستانی یین و یانگ پیروی می کنند تا مشکل را در علت اصلی خود برطرف کنند. امروزه بیشتر مردم در انتخاب گزینه های طبیعی و گیاهی ارائه شده توسط این داروها و گیاهان چینی هستند. در حالی که ممکن است گیاهان زیادی در دسترس نباشند ، اما در هر بازار محلی چین در این شهر یافت می شود. همچنین ، اینها خیلی گران نیستند و عموماً به راحتی در فرم ها به فروش می رسند.
 
 
این گیاهان از چند طریق قابل تهیه هستند. روش معمول جوشاندن آنها در آب و سپس استفاده از آب باقیمانده در پخت و پز است. آنها همچنین می توانند به صورت خام مصرف شوند ، همانطور که توسط چینی ها انجام می شود. اگر قصد دارید آنها را خام تهیه کنید ، اطمینان حاصل کنید که گیاهان به درستی شسته شوند.
 
f شما از همان درمان های قدیمی مراقبت از مو خسته شده اید که هیچ نتیجه ای در پی ندارد ، این گیاهان چینی را برای ریزش مو امتحان کنید. به طور مرتب از آنها استفاده کنید و تفاوت آنها را در مدت زمان بسیار کوتاهی مشاهده کنید.
مرجع:ثانیکالا