خرید عمده لوازم آرایشی اصل: شما در تلاش برای از بین بردن چربی اضافی صورت خود را می شوید ، اما در مورد مالیدن روغن اضافی بر روی صورت برای پاکسازی چه می کنید؟ به نظر می رسد ضد بارداری باشد ، خصوصاً اگر از پوست براق می ترسید. اما کسانی که با روغن به دست آورده اند ، با توانایی این گیاهان برای پاک کردن روز در حالی که پوست را متعادل نگه می دارند ، فروخته می شوند.

 
چرا روغن بیشتری اضافه کنیم؟
بنابراین اضافه کردن روغن بیشتر به منظور کسر آن چه منطقی دارد؟ ایده روش پاک سازی روغن (OCM) این است که افزودن روغنهای خوب ، روغنهای بد را خنثی می کند. این روغن های "خوب" پس از گذاشتن روغن روی پوست ، با روغنهای "بد" موجود در صورت شما متصل می شوند - که معمولاً از سبوم اضافی ، آرایش و سایر ناخالصی های سطح تشکیل شده اند و شسته می شوند. این روغنهای خوب به جای اینکه روغنهای مفید و بد را از بین ببرند ، تولید چربی پوست را نیز متعادل می کنند. تمیز کردن روغن به آرامی آرایش و آلودگی را حل می کند ، همه در حالی که به پوست رطوبت مورد نیاز می بخشد ، باعث بهبود رنگ پوست و اشباع منافذ با آنتی اکسیدان های ضد پیری می شود.
 
همه روغن ها شبیه هم نیستند
بنابراین ترکیب مناسب برای تمیز کردن چیست؟ روغن های گلرنگ برای پوست های ترکیبی ، روغن زیتون برای پوست های حساس ، روغن آفتابگردان برای پوست های خشک یا روغن کرچک رقیق مقابله با غدد چربی فعال در پوست چرب. ویتامین های موضعی مانند C و E و سایر مواد فعال مانند عصاره چای سبز نیز در بسیاری از روغن های پاک کننده تهیه شده تجاری وجود دارد. اگر پوست بسیار حساسی دارید یا مستعد آلرژی هستید ، در صورت ابتلا به درماتیت تماسی آلرژیک می خواهید ابتدا روغنی را آزمایش کنید.
 
روش
پاکسازی روغن فقط استفاده از روغنهای مناسب نیست. همچنین استفاده از روغن به روش صحیح است. روش پاک سازی روغن با خشکی پوست شروع می شود و مقدار کمی مخلوط روغن مناسب نوع پوست شما است که بین کف دست شما مالیده می شود. آن روغن را به آرامی به مدت زمانی که تمیز می کنید ، یا در زیر ظرفشویی یا در دوش ، به پوست خود ماساژ دهید. این کار را با استفاده از درمان بخار بالا ببرید: یک دستشویی تمیز را با آب شیر گرم اشباع کنید ، آن را بیرون آورده و روی پوست خود قرار دهید تا بخار آن خنک شود تا خنک شود. که بیشتر مواد پاک کننده روغن را از بین می برد. همچنین می توانید روغن اضافی را با پارچه بشویید.
 
آنچه کارشناسان می گویند
در حالی که روش پاک کنندگی روغن بیش از چند نفر از علاقه مندان به دست آورده است ، اعضای هیئت منصفه هنوز در میان برخی از متخصصان پوست وجود ندارد - به ویژه در مورد تمیز کردن پوست مستعد آکنه. با استفاده از روغن بیشتر روی صورت که قبلاً دچار تحریک و منافذ مسدود شده از روغن شده است ، می توان شکستگی را تشدید کرد ، همانطور که جوش ها نشان می دهد اگر روش پاک کنندگی روغن باعث افزایش آکنه می شود ، برای درمان لکه ها مجدداً به یک شوینده با پایه آب و اسید سالیسیلیک مراجعه کنید.