یک فنجان در آن بگذارید: The Perfect Menstrual Cup را انتخاب کنید
 
ما به عنوان سازندگان "مسابقه جام" ، ما از همه تجربه و کارهایی که برای ایجاد این منبع صرف شده است ، مطلع هستیم و به گفته شرکت کنندگان مسابقه ، نتیجه ای برای 88٪ آنها حاصل می شود.روش استفاده از کاپ قاعدگی
ممکن است جام عالی قاعدگی آنها نباشد اما ما فکر می کنیم که بسیار شگفت انگیز است ، به مراتب بهتر از شلیک در تاریکی ، و مطمئناً در یک منظره انتخاب که همیشه رشد می کند ، گیج کننده تر است.
 
برای پاسخ به این سوال که آیا یک مسابقه واقعا می تواند به شما کمک کند فنجان قاعدگی مناسب بدن خود را پیدا کنید یا خیر ، ما می خواهیم بله ، و نه. در حالی که 88٪ از افرادی که مسابقه می گیرند فنجانی پیدا می کنند که برای اولین بار برای آنها مفید است ، کسانی هستند که این کار را نمی کنند.
 
ساخت یک مسابقه جام موفق
ایجاد منبعی که به تشویق کاربران جدید برای امتحان یک فنجان کمک کند ، چیزی بود که واقعا مسابقه فنجان قاعدگی را برانگیخت. ما در حال حاضر جدول مقایسه جام قاعدگی خود را داریم ، که برای افرادی که یک فنجان را امتحان کرده اند بسیار مناسب است ، اما برای کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند ، می تواند کمی طاقت فرسا باشد. یادگیری نحوه قرار دادن ، حذف و تمیز کردن می تواند به اندازه کافی دلهره آور باشد. ما واقعاً چیزی می خواستیم که امتحان یک فنجان به یک "بله" آسان و یک تجربه موفق تبدیل شود.
 
در زمان ایجاد آن ، حدود دوازده سال استفاده از فنجان بین ما وجود داشت ، به علاوه تجربیات بی شماری دیگر. در حالی که PACII در سال 2015 تاسیس شد ، مدت زمان طولانی تری هم در مورد فنجان ها می نوشتیم و هم صحبت می کردیم. ما از این تجربه استفاده کردیم و طبقه بندی جام های موجود را بر اساس موضوعات مشترکی که از این تجربیات جمعی مشاهده کردیم ، شروع کردیم. نتیجه آن تقریباً ده نتیجه بود که با پرسیدن س aboutالاتی در مورد آناتومی ، جریان قاعدگی ، سن ، سبک زندگی و غیره شروع به فیلتر کردن خواهیم کرد.
 
 
توضیح آن کمی پیچیده است اما هر س thatالی که پاسخ می دهید و هر گزینه در هر س ،ال ، با دقت و عمدی با هر نتیجه جفت می شود و نمره می گیرد. نتیجه نهایی یک ریاضی دیوانه است که به شما کمک می کند تا بهترین فنجان ممکن را بر اساس پاسخ های خود ارائه دهید. البته ، متغیرهایی وجود دارد که نمی توانیم کاملاً آنها را در نظر بگیریم ، و این به دانش کاربران از بدنشان بر اساس شرایط ما بستگی دارد ، اما در کل کار می کند.
 
وقتی نتیجه مناسب نیست
اول ، مشکلی برای شما ، واژن یا جام شما وجود ندارد. گاهی اوقات کار کردن به مدتی طول می کشد و گاهی اوقات فقط مناسب نیست. این ممکن است بصری به نظر برسد ، اما وقتی صحبت از ساختن یک فنجان می شود ، کمی خود-سرزنش شنیده ایم و واقعیت این است که هنگام واژن تغییرات زیادی وجود دارد - و این کاملا طبیعی است. همه آنها واقعاً بسیار بی نظیر هستند.
 
تعدادی از دلایل وجود دارد که ممکن است یک فنجان برای شخص "کار نکند". در حالی که اکثر مردم یک فنجان برای اولین بار پیدا می کنند ، بسیاری از مردم فنجانی را پیدا می کنند که برای بار دوم کاملا مناسب باشد. این معمولاً به این دلیل است که آنها کمی بیشتر در مورد بدن / دوره / جریان خود و نحوه کار یک فنجان با آناتومی خود یاد گرفته اند. اندازه گیری این موارد بعضی اوقات قبل از مسابقه بسیار سخت است. توجه به این نکته مهم است که محصولات یکبار مصرف متفاوت عمل می کنند و غالباً تصویری کاملاً متفاوت از وضعیت پریود و نیازهای شما ترسیم می کنند.
 
وقتی یک فنجان جا نمی خورد ، معمولاً می شنویم که کاربران می فهمند که فنجان آنها خیلی بلند است ، خیلی کوتاه است ، به ظرفیت بیشتری احتیاج دارند و یا اینکه نشت می کند (که می تواند ظرفیت ، قطر یا حتی استحکام باشد). اگرچه این مسئله کاملاً ایده آل نیست ، اما داشتن یک فنجان مرجع در برابر نقطه درد یک روش عالی برای فهمیدن اینکه چه عواملی مفید است است. اینجاست که انجمن فیس بوک ، نمودار مقایسه جام قاعدگی و صفحه مقایسه و خرید به ما کمک می کنند. آنها کمی بیشتر از یک مسابقه ساده درگیر هستند ، اما به کسانی که در تلاش هستند کمک می کنند فنجانی را پیدا کنند که منجر به سعادت دوره ای شود ... یا حداقل هرچه که باشد به همان اندازه که می توانیم نزدیک باشیم.
کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی