1074473_437
برخی از وسایل شخصی شما فقط باید خودتان استفاده کنید و اجازه استفاده از آنها را ندهید چون با اینکار باعث می شود که بسیاری از محصولات برای سلامتی تان ایجاد شود چون محصولات آرایشی متفاوت است مانند ریمل ، پد آرایشی ، سوهان و صابون و حتی مسواک و برسید شخصی و باید توسط یک فرد استفاده می شود و لازم نیست همگانی و مشترک باشد.قیمت ست لوازم بهداشتی مردانه
 
روی پوست هر شخصی قارچ ها و باکتری های میکروسکوپی فراوانی زندگی می کند. زمانی که از پد آرایشی یا فرچه فرد دیگری برای آرایش چشم و نوع استفاده از آن استفاده کنید ، باکتری های روی پوست آن فرد را به راحتی به پوست خود منتقل کنید.
 دوستتان را خانه تان بگذارید و با هم به میهن برید قرار دهید. اگر دوست تان را بپذیرید می توانید از وسایل آرایشت استفاده کنید یا نه ، چه پاسخی می خواهید؟ جواب بیشتر خانم ها مشخص است؛ «حتما عزیزم! هر چی لازم داری بردار »
اما امیدوارم بعد از خواندن این مطلب دیگر این اشتباه را تکرار نکنید زیرا ممکن است در اثر این نوع حساسیت ها و بیماری های پوستی واجد شرایط شود. تفاوتی نمی تواند در مقابل شما خواهرتان باشد یا دخترخاله یا یکی از دوستان نزدیکتان!
اگر می خواهید خودخواه یا خسیس به نظر نرسید نیز کافی است دلیل منفی تان را برای توضیح توضیح دهید. اگر شما واقعاً را دوست دارید ، سلامتی شما برای اندازه گیری سلامتی خود مهم است و پاسخ می دهد که شما چه نوع محصولات آرایشی را پذیرفته اید اما نمی توانید به طور معمول استفاده کنید؟ 15 موردی که در این صفحه می خوانید ، از آن جمله است.
1. دئودورانت تنها دئودورانت هایی است که به شکل اسپری وجود دارد اگر بطور معمول استفاده کنید. انواع دیگر ، مثل مامان های ژلی یا صابونی به راحتی می توانید با قدرت موجود روی سطح پوست جذب کنید و به پوست دیگری منتقل کنید. در مورد خودتان نیز بهتر است قبل از استفاده از این محصولات ، ناحیه مربوط به عنوان زیر بغل را با آب و صابون تمیز کنید و بعد از آن دوباره بزنید.
 
2. سوهان ناخن
 
سوهان نیز همانند ناخن گیرنده است ، باید وسیله شخصی باشد. سوهان با باکتری ها و آلودگی های زیر ناخن در ارتباط است و می تواند بیماری های قارچی و عفونت باشد. اگر مجبورید از سوهان مشترک استفاده کنید ، قبل از مصرف حتما آن را بشویید.
 
3. صابون جامد
 
صابون هرگز صددرصد خشک نمی شود و می تواند منبع عفونت و باکتری باشد. باکتری ها رطوبت را دوست دارند و در محیط های نمناک به سرعت رشد می کنند. برخی دیگر از متخصصان استفاده از صابون مشترک بین اعضای یک خانواده ایرادی را ندارند زیرا هر کدام به فلور باکتریایی بدن دیگر عادت ندارند اما هرگز از صابون های جامد در محل های عمومی استفاده نکنند.
 
4. مسواک
 
دهان محیطی بسته و مملو از باتری است. بعضي از بيماريها مثل سرماخوردگي و تبخال به راحتي به استفاده از مسواک مشترک منتقل مي شود.
 
اگر قرار است شخصی به منزل شما بیاید و شب بخوابید ، اگر دانید مسواک ندارید ، یا برای او مسواکی تهیه نمی کنید یا اگر شک نکنید از مسواک استفاده می کنید ، بعد از رفتن او مسواک تان را عوض کنید. خودتان نیز هر بار به مسافرت می روید ، حتما مسواک تان را با خود بردارید.
 
5. برس و پد
 
روی پوست هر شخصی قارچ ها و باکتری های میکروسکوپی فراوانی زندگی می کند. زمانی که از پد آرایشی یا فرچه فرد دیگری برای آرایش چشم و نوع استفاده از آن استفاده کنید ، باکتری های روی پوست آن فرد را به راحتی به پوست خود منتقل کنید. در این شرایط احتمال بروز جوش های سر سیاه ، آکنه و التهاب و عفونت های پوستی و حساسیت را افزایش می دهد.
 
حتی اگر دوست دارید صورت شما را به خوبی شسته باشد ، باز هم باکتری ها را به راحتی انتقال دهید. فراموش نکنید تمام محصولاتی که داخل آنها پد وجود دارد مانند پنکک نیز کاملاً شخصی هستند.
لوازم بهداشتی---ok uni 
 
لوازم بهداشتی زنانه----ok uni 
 
لوازم بهداشتی مردانه---ok uni
 
لیست لوازم بهداشتی-----ok uni
 
وسایل بهداشتی------ok uni 
 
فروشگاه لوازم بهداشتی-----ok uni 
 
خرید لوازم بهداشتی----ok uni 
 
لیست لوازم بهداشتی مردانه-----
 
وسایل بهداشتی مردانه-----ok uni
 
 
فروش عمده لوازم بهداشتی----
 
لیست لوازم بهداشتی زنانه
 
پک لوازم بهداشتی مردانه
 
قیمت ست لوازم بهداشتی مردانه
 
خرید اینترنتی لوازم بهداشتی-----ok uni
 
فروش لوازم بهداشتی
 
ست آرایشی بهداشتی مردانه
 
سایت لوازم بهداشتی
 
کیف لوازم بهداشتی مردانه
 
محصولات بهداشتی مردانه
 
خرید اینترنتی محصولات بهداشتی
 
خرید اینترنتی وسایل بهداشتی
 
سایت فروش لوازم بهداشتی
 
سایت خرید لوازم بهداشتی
 
خرید عمده محصولات بهداشتی