موسی گالوکنده 1 ، دنیس بابائل سکاووگا 2 ، الکس موگانزی 2 ، الکس کوتینیو 2
وابستگی ها گسترش می یابد
PMID: 25635197 PMCID: PMC4306070 DOI: 10.1186 / s12245-014-0037-0
مقاله PMC رایگان
چکیده
زمینه و هدف: در ظهور ختنه پزشکی داوطلبانه مردانه مردانه (VMMC) برای پیشگیری نسبی از HIV ، عوارض جانبی نادر پیشین مرتبط با ختنه مردان بزرگسال احتمالاً با فرکانس بالاتر مشاهده می شود.
گانگرن فورنیر که به عنوان یک فاشییت نکروزان کننده پلی میکروبی در ناحیه های پرینه ، پریانال یا دستگاه تناسلی تعریف می شود ، یکی از این موارد جانبی نادر و تهدید کننده زندگی است.دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای
 
 
در این گزارش ، ما دو مورد را ارائه می دهیم که در قالب یک برنامه VMMC طی یک دوره 3 ساله مشخص شده است که طی آن تقریباً 100000 ختنه بزرگسالان انجام شده است.
 
موارد موردی: مورد 1: یک پسر 19 ساله که دارای VMMC با استفاده از روش شکاف پشتی بود ، در ششمین روز پس از عمل دچار درد و تاول در پوست بیضه شد. وی هیچ بیماری مشترکی نداشت و سرولوژی برای HIV منفی بود. در معاینه ، به طور موضعی دچار نکروز پوستی اسکروتوم با بوی توهین آمیز بود و از کمبود آب بدن بدن برخوردار بود. در حالی که وی 3 هفته در بیمارستان ماند ، دبریدم مکرر تهاجمی انجام شد. در آن زمان ، او دارای بافت دانه بندی سالم و عاری از عفونت بود. زخم تا ماه پنجم خود به خود و کاملاً بسته شده بود. مورد 2: یک پسر 52 ساله که دارای VMMC با روش برداشتن آستین بود ، در روز چهارم بعد از عمل دچار درد و تورم آلت تناسلی مرد و کیسه بیضه شد. او تب کم درجه حرارت 6/37 درجه سانتی گراد داشت. وی دیابتی یا سرکوب شده از سیستم ایمنی نبود و یک سرولوژی منفی HIV داشت. وی بستری شد و آنتی بیوتیک IV تزریق شد و دبریدیم تهاجمی مکرر انجام شد. در هفته سوم بستری شدن ، او دارای بافت دانه بندی سالم بود و پیوند پوست شکسته شده بر روی شاخه آلت تناسلی دریافت کرد. در 4 ماهگی نقص کیسه بیضه کاملاً بسته شده بود.
 
نتیجه گیری: گانگرن فورنیر پس از ختنه مردان بزرگسال همراه با عوارض بالا ، یک اتفاق نادر است. این اولین توصیفات در دوران VMMC است.
زاگماقیمت کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار ژله ای
 
کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم خاردار ژله
 
قیمت کاندوم خاردار ژله ای دیجی کالا
 
خرید کاندوم سیلیکونی
 
خرید کاندوم ژله ای
 
کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم خاردار قابل شستشو
 
کاندوم ژله
 
دیجی کالا کاندوم خاردار ژله ای
 
قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی
 
کاندوم ژله ای قابل شستشو