نحوه استفاده از کاپ قاعدگی:

 20 دلیل برای استفاده از فنجان قاعدگی

20 ژانویه 2018 / در سلامتی صمیمی ، فنجان قاعدگی ، قاعدگی / توسط ماندانا
فنجان های قاعدگی ، بله! این چیز کوچک به نظر قیف سیلیکون که احتمالاً در بعضی مواقع دیده اید و به سمت پایین خوراک فیس بوک خود می رود. شما ممکن است ابروی خود را بالا زده باشید و از خود بپرسید که چه جهنمی است یا قبلاً # بالگرد شده اید؟ بله اکنون یک کلمه برای آن وجود دارد.
آیا ایده جمع آوری جریان شما در یک فنجان شما را از بین می برد؟ سپس احتمالاً جمع آوری آن در یک پلاگین واژن پنبه یا تخته پوشک بزرگسالان نیز انجام می شود. بنابراین پیشنهاد می کنم که به خواندن ادامه دهید ، بعداً می توانید از من تشکر کنید :-)
 
1. آسان و راحت
ایده ساده است ، فنجان را در واژن خود قرار دهید ، آن را خارج کنید ، بشویید و دوباره استفاده کنید. با وارد کردن صحیح آن راحت خواهید بود. راهنمای گام به گام من در مورد نحوه استفاده از جام قاعدگی را ببینید. حتی متوجه نخواهید شد که آنجاست. پس از استفاده فقط با صابون صمیمی خنثی و آب گرم بشویید و سپس در پایان دوره قاعدگی بجوشانید. همچنین می توانید از قرص و ظروف ضدعفونی کننده ضدعفونی کننده استفاده کنید.
 
2. دوره بدون اتلاف
یک فنجان قاعدگی سالها طول می کشد. آن را با همه لنت ها و تامپون هایی که در همان زمان استفاده می کنید مقایسه کنید. آنها جمعاً حدود 325 قطعه پرتاب شده به ازای هر زن در سال در جهان را دارند ... خیلی ناخالص ، درست است؟ اگر هر خانمی از یک فنجان قاعدگی استفاده کند ، به راحتی می توان از تمام این موارد جلوگیری کرد. چه کسی می خواهد لنت های خونین را در ساحل ببیند؟ من می دانم که نمی کنم چند شماره در مورد زباله های تولید شده در یکبار مصرف بخوانید.
 
3. خون بیشتری را در خود نگه می دارند
یک تامپون معمولی بین 9 تا 12 گرم مایعات را در خود نگه می دارد. فنجان های قاعدگی تقریباً پنج برابر این مقدار را در خود نگه می دارند و قادر به حداکثر 40 میلی لیتر هستند. می توانید ظرفیت تامپون Cup VS را در اینجا مقایسه کنید. این کار زندگی را بسیار راحت تر می کند. برای خانم هایی که جریان سنگین تری دارند ، می خواهید فنجان های با ظرفیت بیشتر را در این جدول مقایسه مقایسه کنید.
 
4- چرخه شما کوتاه تر به نظر می رسد
وقتی از تامپون استفاده می کردم به دلایل ایمنی و همچنین به دلیل اینکه در روزهای سنگین تر اشباع شده و نشت می کند ، تقریبا هر 4 ساعت یک بار آن را تغییر می دادم. با فنجان آن را در دوش صبح خود خالی می کنم و عصر نیز همین کار را می کنم. فقط می توانم کل روز آن را فراموش کنم. فنجان خود را هر 8-12 ساعت یکبار خالی کنید ، به جای 4-6 ساعت مانند آنچه که باید با لنت یا تامپون انجام دهید. این دو برابر است بنابراین 4-5 روز دوره به طور ناگهانی بسیار کمتری احساس می شود.
 
5. خداحافظ نشت
مشکل تامپون یا پد این است که وقتی به اشباع کامل برسد دیگر جذب نمی شود و نشت می کنید. هنگامی که یک فنجان قاعدگی به درستی در واژن قرار می گیرد ، نباید هیچ گونه نشتی از آن وجود داشته باشد. پر شدن یک فنجان خیلی بیشتر طول خواهد کشید زیرا ظرفیت بسیار بیشتری دارد. نگاهی به این جدول Tampons VS Cups. اگر در حال تجربه نشت با یک فنجان هستید ، به احتمال زیاد به درستی وارد نشده است ، اندازه یا شکل فنجان برای شما مناسب نیست.
 
6. بدون بوی بد
همه شما می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم ، بوی نامطبوع متمایز مربوط به پریود شدن شما. هنگامی که از پد یا تامپون استفاده می کنید ، آنها در معرض هوا قرار می گیرند که باعث اکسیداسیون طبیعی می شود. اما با فنجان های قاعدگی ، مهر و موم از قرار گرفتن خون در معرض هوا جلوگیری می کند ، همه اینها در داخل اتفاق می افتد. شما بسیار تمیزتر احساس خواهید کرد و احساس رطوبت معمول همراه با لنت یا بیرون کشیدن رشته تامپون را ندارید.
 
7. پس انداز زیادی انجام دهید.
هزینه لیوان های قاعدگی به کمتر از 15 یورو بستگی به مارک جام قاعدگی دارد و برای سالهای طولانی دوام خواهد داشت. برای لنت های یکبار مصرف یا تامپون حداقل 5 یورو هزینه خواهید داشت و فقط یک ماه طول می کشد. بنابراین یک فنجان خیلی سریع خودش را می پردازد. پس انداز خود را با استفاده از یک فنجان در مقابل تامپون یا پد محاسبه کنید.
 
8. یک بار آن را بخرید و فراموشش کنید.
شما هرگز مجبور نیستید با مقداری دستمال توالت در شورت خود راه بروید زیرا تامپون شما تمام شده است و همچنین مجبور نیستید در توالت عمومی زنان تصادفی را التماس کنید و از آنها بگویید که آیا آنها یک تامپون یدکی دارند. چند بار که یک زن از من می پرسد من فقط عذرخواهی می کنم که نمی توانم فنجان خود را به آنها تحویل دهم و در عوض کارت ویزیت خود را به آنها می دهم :)
 
9. می توانید برهنه بخوابید
بله ، دیگر ملافه های رنگی وجود ندارد. وقتی جام مناسب دریافت کردید ، هیچ نشتی وجود ندارد. شما می توانید در همه نوع موقعیت ها بخوابید بدون اینکه احساس کنید مادربزرگ بی اختیاری هستید. هنگامی که برای اولین بار فنجان را فهمیدم که دوست دارم برهنه بخوابم ، یک امتیاز عالی برای من بود. نگه داشتن تامپون کل شب ناامن است و من نمی دانم چه چیزی با من و پد است اما وقتی من دراز می کشم خون همیشه کنار آن جاری می شود. این خونریزی ناخوشایند (و غیرجنسی) است. با یک فنجان می توانید بدون نگرانی از TSS ، تمام شب را با خیال راحت بخوابید.
 
10. هیچ رشته ای متصل نیست ...
رشته های تامپون عادت مزاحم و ناخوشایندی دارند که در پوست غوطه ور می شوند. اگر در یک سونا عمومی هستید ، یا در استخر شنا می کنید یا با شریک زندگی خود احمق هستید. جای نگرانی نیست! فنجان های قاعدگی کاملاً درون بدن شما جای می گیرند و هیچ چیز در آن معلق نیست.
 
 
11. عالی برای انجام ورزش
یوگا ، تناسب اندام ، اسب سواری ، شنا و موارد دیگر. با یک فنجان حتی وارونه می توانید احساس تمیز و ایمنی کنید. مهر و موم فنجان شما را در جای خود نگه می دارد و لازم نیست نگران این باشید که انگار پوشک پوشیده اید یا رشته ای بیرون زده است ، در حالی که تمرین می کنید هرچه هست ، تمرین کنید.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیهفبهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،كاپ قاعدگي چيست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خريد كاپ قاعدگي،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،كاپ قاعدگي خريد،کاپ قاعدگی یا تامپون،قيمت كاپ قاعدگي،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از كاپ قاعدگي،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی