صاف کردن موها یکی دیگر از مهمترین مزایا در راستای هرچه زیباتر شدن آن است که به حساب شما می آید و در این راستا اگر این سوال را بخواهید در صورتی که اگر حرارت را بهتر کنید یا اتو مو کنید؟ ما در این مطلب به این موضوع می گوییم و مزایا و معایب هرکدام را از این محصولات به طور جداگانه استفاده می کنیم.
در شروع باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از هر کدام از این محصولات بیش از حد عمل کرد. استفاده بیش از حد از سشوار ، اتو مو یا رسیدن به حرارت به طور موثری باعث آسیب دیدن و باعث خشونت یا شکنندگی و همچنین ریزش موها می شود.اتومو بونیتا
 
 
مزایا و معایب برس حرارتی و اتو مو
اما در ادامه به معرفی هر یک از این محصولات با توضیحات مزایا و معایبش بپردازیم:
 
برس حرارتی
برس حرارتی
 
برس حرارتی از جدیدترین لوازم ساخته شده برای حالت دهی به مو است. ویژگی مهم این محصول ساده و سریع کار می کند و می تواند عملکرد آن را شبیه سشوار و اتو مو به طور معمول عنوان کرد.
 
برس حرارتی در شروع یک وسیله مناسب برای شانه کردن مو است که هم اکنون بعد از حمام مانند سشوار موها را خشک کند و مانند آن باشد که عمل کند و موها را صاف کند. مهمترین ویژگی این محصول در عینک کارایی و افزایش سرعت عمل است؛ پس اگر کافی بودید برای رسیدگی به موهایتان را انتخاب نکنید ، این محصول را برای شما مناسب انتخاب می کند.
 
ویژگی مثبت دیگر این محصول عدم سوختن موها در هنگام استفاده از آن است. همچنین برس حرارتی امکان آسیب رساندن به مو را نیز کاهش می دهد و در کنار آن به دلیل وجود سری نایلونی یا سیلیکونی ، هیچ نوع حرارتی را به سطح پوست نمی دهد تا پوست سر از گرما و حرارت در امان باشد.
 
برس حرارتی این امکان را دارد که حالت طبیعی موها را حفظ کند و همچنین کمی موها را نشان دهد که حجیمتر نشان می دهد.
 
اما نکته منفی استفاده از برس حرارتی برای خانمهای است که بسیار مجید و ضخیم دارند. چرا که به طور تقریبی این دستگاه کارایی لازم را برای این نوع از مو را ندارد.
 
اتو مو
اتو مو
 
اتوی مو نیز یک دستگاه برای صاف کردن مو است که با استفاده از گرما این کار را انجام داده است. اتو مو در سه نوع اتو مو سرامیکی ، اتو مو تیتانیومی و اتو مو تورمالین در بازار موجود است که این تقسیم بندی بر اساس جنس صفحه در آن و میزان حرارت قابل انتخاب است.
 
اما باید مهمترین ویژگی را در خرید اتو مو برای استفاده با موهای خیلی ضخیم و مجاهد دانستن اینکه با استفاده از اتوی مو کار می کند تا به راحتی به موهای صاف و دلخواهشان برسند. اتوی مو را بهترین و تنها راهکار برای صاف شدن موهای مجاد و ضخیم دانستن است.
 
نکته مهم دیگر در استفاده از اتو مو ، صاف شدن و لخت شدن مو برای مدت بالا است. ماندگاری استفاده از اتوی مو بسیار زیاد است و به طرز قابل توجهی تا چند روز تجربه موهای صافی را داشته باشید.
 
اما از ویژگی های منفی اتو مو در صورت آسیب رساندن به موها خاص اشاره کرد. استفاده زیاد از اتو مو به دلیل داشتن حرارت بالا ، ممکن است به سلامتی آسیب برساند و در نتیجه موها را خشک کند ، نازک و شکننده کند که همه این موارد در نهایت برای ریزش مو نیز لازم است. بهترین حالت استفاده از اتو مو هفته یکبار مرتبه است.
 
از اختلاف اتو مو با برس حرارت به خواباندن یک دست مو و صاف شدن کامل آن توسط اتو باید اشاره کرد ؛ در حالی که با استفاده از برس حرارتی به طور کمی کمی موها حجیم ساخته شده است.
 
همچنین برخلاف برس حرارتی که از سریع و ساده بودن کار با آن در حین استفاده صحبت می شود ، اتوی مو این گونه نیست! برای کار با اتو مو باید اجازه دهید و پیش از استفاده از آن حتماً موهایتان را شانه کنید تا هرگونه گره از روی موها باز شود.
 
 
 
 
اتوی مو بهتر است یا برس حرارتی؟
اتو مو یا برس حرارتی
 
برای انتخاب بین این دو گزینه باید به نوع موهایتان نگاه کنید. همانطور که عنوان استفاده از برس حرارتی برای موهای ضخیم و مجاد مناسب نیست اما اتوی را انتخاب کنید برای این نوع از موها به حساب استفاده کنید.
 
اما اگر به فکر آسیب نرسیدن به موها هستید ، وقت دیگری دارید که دارد و بیش از هفته است که یک بار قصد استفاده از دستگاه را دارید ، اگر ما بخواهیم خرید کنیم حرارت است.
 
در انتها یک نکته جا مانده است همچنین باید عنوان کرد و آن هم قیمت محصولات است. قیمت این دو محصول به راحتی نزدیک می شوید و انتخاب می کنید برای شما سخت نمی شود. اما فراموش نکنید که هرگز لازم نیست به سمت برندهای غیر اصلی و ارزان قیمت بروید چرا که اگر از اتو استفاده کنید یا رابطه حرارتی برقرار کنید با سلامتی شما دارد. پس با خرید یک محصول معتبر و مناسب در کنار زیبایی مو به سلامت آن نیز فکر کنید!
قیمت اتومو
 
اتومو مکس
 
اتومو رمینگتون
 
قیمت اتومو مکس
 
خرید اتومو
 
اتومو دوکاره
 
انواع اتومو
 
قیمت اتومو پرومکس
 
قیمت اتومو دوکاره
 
اتومو سورکر
 
اتومو براون
 
اتومو چند کاره
 
قیمت اتومو پرنسلی
 
قیمت اتومو بابلیس
 
اتومو
 
اتومو پرومکس
 
اتومو بابلیس
 
بهترین اتومو
 
اتومو فیلیپس
 
اتومو کراتینه
 
بهترین مارک اتومو
 
اتومو مک
 
اتومو بونیتا
 
اتومو مک استایلر
 
اتومو انزو
 
اتومومسافرتی
 
اتومو مارک بابلیس
 
اتومو لیز
 
اتومو نانو
 
اتومو جانسون
 
اتومو بوش
 
اتومو خوب
 
بهترین برند اتومو
 
اتومو برسی