وقتی پریود من ظاهر شد ، من کاملاً مطمئن بودم که کل این روند یک تکه کیک خواهد بود. من برای تنظیم و درج یک دیسک دوره سازگاری ضربه و از دست دادن را گذرانده بودم-چگونه می تواند متفاوت باشد؟ بنابراین من کتابچه راهنما را دوباره خواندم ، فنجان سیلیکون را تا کردم و بعد از چند بار شکست ، موفق شدم آن را به روشی که امیدوار بودم درست باشد وارد کنم. حدود 12 ساعت مانده بود که مجبور شدم آن را بردارم ، و تحت تأثیر قرار گرفتم که کاملاً راحت بود هنگام قرار دادن. در واقع ، من اصلاً نمی توانستم آن را احساس کنم. همه چیز خوب بود ... تا زمانی که سعی کردم آن را حذف کنم.طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
 
تجربه
این را یک هشدار در نظر بگیرید: اولین باری که برای بیرون آوردن فنجان می روید ، ممکن است کمی وحشت زا باشد. من به طور خلاصه فکر می کردم که اصلاً نمی توانم آن را بیرون بیاورم ، اما پس از چند موقعیت مختلف در حالت چمباتمه زدن ، به خوبی نتیجه گرفتم. این فرآیند همچنین می تواند کمی بی نظم باشد وقتی که برای اولین بار به آن عادت می کنید ، اما دوباره: تمرین کامل می شود. در روز چهارم پریود ، احساس می کردم که حرفه ای هستم - و همچنین متقاعد شده بودم که هرگز ، هرگز چیزی جز لیوان قاعدگی استفاده نمی کنم. گذشته از قاعدگی جزئی در اولین روز پریود ، من حتی یک بار هم نشتی را تجربه نکرده ام. نه یکبار. اما بهترین قسمت؟ هیچ ضایعاتی وجود ندارد. صفر بدون بسته بندی دیسک ها یا تامپون ها در ود و کاغذ توالت. بدون بو. هیچ چیزی. به علاوه ، من هرگز ، هرگز در وضعیت تمام شدن تامپون یا دیسک قرار نخواهم داشت. این مفهوم که دیگر مجبور به پرداخت هیچ یک از این موارد (یا حداقل برای سالها و سالها) نشوید؟ شگفت انگیز.
 
 من شروع به استفاده از جام قاعدگی کردم و زندگی من را کاملاً تغییر داد
مزایا
اما در حالی که من سعی کردم یک فنجان قاعدگی را امتحان کنم تا بتوانم کارهای روزمره خود را پایدارتر و پیچیده تر کنم ، فنجان های قاعدگی مزایای دیگری نیز باید در نظر بگیرند. "یکی دیگر از مزایای این فنجان این است که می تواند خون بیشتری نسبت به سایر گزینه ها مانند پد یا تامپون در خود نگه دارد ، بنابراین می توان آن را کمتر تغییر داد. بسته به شدت جریان شما توصیه می شود که فنجان هر 6-12 ساعت تعویض شود. ”دکتر جودی هورتون ، مشاور MD و Love Wellness می گوید. "این فنجان در مقایسه با سایر محصولات بهداشتی زنانه حتی اگر سالی یک بار تعویض شود مقرون به صرفه تر است. این امر به ویژه برای کسانی که فقر دوره ای دارند یا دسترسی ناکافی به محصولات قاعدگی دارند ، اهمیت دارد. "
 
دکتر ایوون بون ، خبرنگار پزشکی اصلی Cystex و OB/GYN ، اظهار می کند که لیوان های قاعدگی نیز در مقایسه با تامپون ها خطر سندرم شوک سمی کمتری دارند و بوی کمتری تولید می کنند ، زیرا خون برخلاف تامپون ها هرگز در معرض هوا قرار نمی گیرد.
 
منحنی یادگیری
در حالی که اکثر متخصصانی که با آنها صحبت کردم موافق بودند که استفاده از فنجان قاعدگی فواید زیادی دارد ، اما آنها همچنین توافق دارند که اصلی ترین فنجان منحنی یادگیری است. ممکن است کمی تمرین و زمان لازم باشد تا نحوه قرار دادن ، برداشتن و تعویض فنجان ها مشخص شود و برخی از خانم ها می توانند آن را خسته کننده بدانند. همچنین بسیار مهم است که اندازه مناسب را پیدا کنید (در صورت شک ، با کوچکترین اندازه شروع کنید).
 
هنگامی که یک فنجان قاعدگی بیش از حد بزرگ باشد ، از تخلیه کامل مثانه جلوگیری یا به تاخیر می اندازد. این ادرار باقی مانده خطر بیشتری برای UTI ایجاد می کند زیرا باکتری های آن می توانند رشد کرده و تکثیر شوند. دکتر بون می گوید: با اندازه لیوان مناسب می توان از عفونت های ادراری جلوگیری کرد و با بررسی اینکه آیا جریان ادرار توسط فنجان کاهش نمی یابد یا مانع نمی شود یا خیر.
 
خط پایانی
اگرچه من موافقم که یک منحنی یادگیری مختصر وجود دارد ، اما من قبلاً می دانم که استفاده از لیوان قاعدگی یکی از بهترین تصمیماتی است که من در مدت زمان طولانی و طولانی گرفته ام. من همه کسانی را که دارای دوره قاعدگی هستند تشویق می کنم که اگر نه ، حداقل یک فنجان را برای یک یا دو چرخه امتحان کنند. چون دیگر هرگز برای تامپون پول خرج نمی کنید؟ چه چیزی بهتر از این می تواند باشد؟کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی چیست
 
فنجان قاعدگی
 
قیمت کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي
 
کاپ قاعدگی برای دوشیزگان
 
نحوه استفاده از کاپ قاعدگی
 
خرید کاپ قاعدگی 
 
قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها
 
طرز استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ پریودی
 
فنجان قاعدگی چیست
 
کاپ پریودی چیست
 
کاپ قاعدگی چیه
 
بهترین مارک کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده کاپ قاعدگی
 
روش استفاده از کاپ قاعدگی
 
لونت کاپ چیست
 
طریقه استفاده از کاپ قاعدگی
 
استفاده از کاپ قاعدگی
 
قیمت فنجان قاعدگی
 
نحوه استفاده کاپ قاعدگی
 
سایز کاپ قاعدگی
 
كاپ قاعدگي چيست
 
عوارض کاپ قاعدگی
 
کاپ بهداشتی
 
کاپ پریود
 
طریقه استفاده کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی نحوه استفاده
 
کاپ قاعدگی را از کجا بخریم
 
کاپ های قاعدگی
 
کاپهای قاعدگی
 
روش استفاده کاپ قاعدگی
 
معایب کاپ قاعدگی
 
آموزش استفاده از کاپ قاعدگی
 
مراکز فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی خرید
 
فروش کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم
 
کاپ قاعده گی
 
طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی
 
انتخاب سایز کاپ قاعدگی
 
چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی
 
انواع کاپ قاعدگی
 
فنجان پریود
 
خريد كاپ قاعدگي
 
طرز استفاده از فنجان قاعدگی
 
كاپ قاعدگي خريد
 
کاپ قاعدگی یا تامپون
 
قيمت كاپ قاعدگي
 
خرید فنجان قاعدگی
 
مضرات استفاده از کاپ قاعدگی
 
کاپ قاعدگی برای دختران
 
معایب استفاده از کاپ قاعدگی
 
طرز استفاده از كاپ قاعدگي
 
خرید اینترنتی فنجان قاعدگی
 
فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی